|
Forum Itbox locul unde te simti bine
Salut! Ce faci ? Hai si tu cu noi :) ! Ce?! Vrei sa pleci ?! :) Stai asa oleaca! Ne-am deschis Cafenea! Te asteptam si pe tine in Cafenea la itbox. Locul Unde Te Simti Bine!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
liviuion junior
Joined: 28 May 2007 Posts: 3
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 4:41 pm Post subject: Cum sa faci protectia muncii cu bani putini |
|
|
In contextul integrarii in UE, fiecare companie trebuie sa-si asigure un standard cat mai inalt al managementului conducerii, din toate punctele de vedere. In acest nou ciclu de articole vom urmari sa va aratam cum sa "acoperiti" securitatea muncii (protectia muncii), cu mijloacele care le aveti deja la indemana, pentru a fi asigurati in cazul unui accident de munca sau control de la ITM. Ne vom ocupa de societatile cu un numar de angajati mai mic de 50 de persoane, dupa cum urmeaza:
Mai intai trimiteti toti angajatii la controlul medical de angajare, la un cabinet medical de medicina muncii cu care aveti contract, insotiti de fisa de instruire individuala pentru securitatea muncii(protectia muncii). Acordati atentie, mai ales persoanelor sub 18 ani si femeilor gravide. Angajatii se vor intoarce de la vizita medicala cu fisa stampilata de catre cabinet, impreuna cu fisa de aptitudini medicala. Fisele de aptitudini ale angajatilor se tin toate impreuna, cate un exemplar se da angajatilor, iar o copie va fi prinsa in fisa individuala de protectia muncii(securitatea muncii)corespunzatoare. Apoi organizati structura organizatorica de securitate si sanatate in munca, dand decizii scrise, in urmatorul mod: 1. Administratorul societatii va controla si coordona activitatea de securitate a muncii(protectia muncii) si PSI in cadrul societatii, sau numiti o persoana, numita "persoana desemnata in domeniul securitatii muncii", care sa coordoneze aceste activitati. Persoana desemnata trebuie pregatita in cadrul unui curs in domeniul securitatii muncii. 2. Numiti cate o persoana de la fiecare loc de munca( de ex. birou, sau depozit), ca sef al locului de munca. Aceasta persoana va realiza instructajul periodic in domeniul securitatii muncii cu persoanele din subordine, pe baza unei planificari anuale aprobate de administratorul societatii, va raspunde de comunicarea accidentelor de munca si a bolilor profesionale catre administratorul societatii, de acordarea primului ajutor in caz de accident sau intoxicatie profesionala, precum si de evacuarea persoanelor, bunurilor si a celorlalte materiale in caz de incendiu, pericol sau situatii de urgenta. Aceste atributiuni ale sefului locului de munca se vor trece in fisa postului. Activitatea persoanei desemnate va fi supervizata de administratorul societatii. 3. Intocmiti un document de evaluare a riscului profesional. In cazul unor activitati simple, lipsite de pericole(agenti imobiliari, operator calculator, etc) puteti avea in vedere http://www.bestprotect.ro/evaluarea-riscului.pdf. In cazul unor locuri de munca cu pericol de accidente de munca, imbolnaviri profesionale si alte pericole evidente, contactati-ne. Acest document de evaluare a riscului profesiona(document unic)va fi actualizat la modificarea legislatiei, achizitionarea de noi dispozitive de munca, precum si la modificarea procesului de munca. Intocmiti apoi planul de prevenire si protectie, conform http://www.bestprotect.ro/norme-de-aplicare-a-legii-319-2006.pdf., conform Art. 46 din repectivele norme. 4. In functie de activitatile pe care le desfasurati, intocmiti instructiuni proprii in domeniul securitatii muncii-instructiuni care arata concret modul de lucru corect (de bun simt) in cazul activitatilor dumneavoastra. Aceste instructiuni proprii ssm, se vor afisa in depozite, in dreptul utilajelor la care se refera aceste instructiuni, samd. 5. Pentru seful punctului de lucru(seful formatiei de lucru), intocmiti in act aditional la fisa postului, care sa contina atributiunile si obligatiile sale in domeniul securitatii muncii. 6. Intocmiti o planificare a instructajelor, care va fi semnata de atat de catre angajator cat si de catre seful locului de munca. Trebuie sa aveti in vedere ca neindeplinirea fiecaruia din punctele de mai sus va poate "aduce" o amenda intre 1000 si 10 000 RON.
Articol preluat de pe situl[url] http://www.bestprotect.ro/[/url] |
|
Back to top |
|
|
Reclama
|
Posted: Post subject: Acorda-ne putina atentie |
|
|
|
|
Back to top |
|
|
liviuion junior
Joined: 28 May 2007 Posts: 3
|
Posted: Sat Jun 09, 2007 4:42 pm Post subject: Re: Cum sa faci protectia muncii cu bani putini |
|
|
[quote="liviuion"]In contextul integrarii in UE, fiecare companie trebuie sa-si asigure un standard cat mai inalt al managementului conducerii, din toate punctele de vedere. In acest nou ciclu de articole vom urmari sa va aratam cum sa "acoperiti" securitatea muncii (protectia muncii), cu mijloacele care le aveti deja la indemana, pentru a fi asigurati in cazul unui accident de munca sau control de la ITM. Ne vom ocupa de societatile cu un numar de angajati mai mic de 50 de persoane, dupa cum urmeaza:
Mai intai trimiteti toti angajatii la controlul medical de angajare, la un cabinet medical de medicina muncii cu care aveti contract, insotiti de fisa de instruire individuala pentru securitatea muncii(protectia muncii). Acordati atentie, mai ales persoanelor sub 18 ani si femeilor gravide. Angajatii se vor intoarce de la vizita medicala cu fisa stampilata de catre cabinet, impreuna cu fisa de aptitudini medicala. Fisele de aptitudini ale angajatilor se tin toate impreuna, cate un exemplar se da angajatilor, iar o copie va fi prinsa in fisa individuala de protectia muncii(securitatea muncii)corespunzatoare. Apoi organizati structura organizatorica de securitate si sanatate in munca, dand decizii scrise, in urmatorul mod: 1. Administratorul societatii va controla si coordona activitatea de securitate a muncii(protectia muncii) si PSI in cadrul societatii, sau numiti o persoana, numita "persoana desemnata in domeniul securitatii muncii", care sa coordoneze aceste activitati. Persoana desemnata trebuie pregatita in cadrul unui curs in domeniul securitatii muncii. 2. Numiti cate o persoana de la fiecare loc de munca( de ex. birou, sau depozit), ca sef al locului de munca. Aceasta persoana va realiza instructajul periodic in domeniul securitatii muncii cu persoanele din subordine, pe baza unei planificari anuale aprobate de administratorul societatii, va raspunde de comunicarea accidentelor de munca si a bolilor profesionale catre administratorul societatii, de acordarea primului ajutor in caz de accident sau intoxicatie profesionala, precum si de evacuarea persoanelor, bunurilor si a celorlalte materiale in caz de incendiu, pericol sau situatii de urgenta. Aceste atributiuni ale sefului locului de munca se vor trece in fisa postului. Activitatea persoanei desemnate va fi supervizata de administratorul societatii. 3. Intocmiti un document de evaluare a riscului profesional. In cazul unor activitati simple, lipsite de pericole(agenti imobiliari, operator calculator, etc) puteti avea in vedere http://www.bestprotect.ro/evaluarea-riscului.pdf. In cazul unor locuri de munca cu pericol de accidente de munca, imbolnaviri profesionale si alte pericole evidente, contactati-ne. Acest document de evaluare a riscului profesiona(document unic)va fi actualizat la modificarea legislatiei, achizitionarea de noi dispozitive de munca, precum si la modificarea procesului de munca. Intocmiti apoi planul de prevenire si protectie, conform http://www.bestprotect.ro/norme-de-aplicare-a-legii-319-2006.pdf., conform Art. 46 din repectivele norme. 4. In functie de activitatile pe care le desfasurati, intocmiti instructiuni proprii in domeniul securitatii muncii-instructiuni care arata concret modul de lucru corect (de bun simt) in cazul activitatilor dumneavoastra. Aceste instructiuni proprii ssm, se vor afisa in depozite, in dreptul utilajelor la care se refera aceste instructiuni, samd. 5. Pentru seful punctului de lucru(seful formatiei de lucru), intocmiti in act aditional la fisa postului, care sa contina atributiunile si obligatiile sale in domeniul securitatii muncii. 6. Intocmiti o planificare a instructajelor, care va fi semnata de atat de catre angajator cat si de catre seful locului de munca. Trebuie sa aveti in vedere ca neindeplinirea fiecaruia din punctele de mai sus va poate "aduce" o amenda intre 1000 si 10 000 RON.
Articol preluat de pe situl http://www.bestprotect.ro |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Portal
- Bandwidth Test ( test your internet bandwidth )
- Bancuri ( cele mai bune bancuri )
- Radio Live ( posturi de radio live din romania )
- Anunturi Gratuite ( anunturi gratuite pe categorii )
- Jocuri ( spuma jocurilor flash de pe internet )
- Horoscop ( horoscopul tau zilnic )
- Subtitrari ( subtitrari filme )
- Antivirus ( scan online )
- Ziare ( ziare romanesti in ordine alfabetica )
- Vremea ( vremea in Romania )
- Taxi in Romania ( companii de taxi )
- Revista Presei ( spuma stirilor )
- Locuri de munca
- Telefoane Mobile
- Cazare
- Jocuri Online
- Jocuri Noi
- Concerte
- Parteneri
- Program TV ( program tv in romania )
- Anunturi ( anunturi fara inregistrare )
Radio Live in Romania
- Radio
- Europa FM Live
- Radio 21 Live
- Kiss FM live
- Total Live
- Pro FM Live
- Guerrilla Live
- City FM Live
- Romantic FM Live
- National FM Live
Rock FM |
Radio ZU |
Magic FM |
National FM |
City FM |
Pro FM |
Radio Guerrilla |
KISS FM |
Radio 21 |
Europa FM |
Radio Manele
Jocuri Online
Jocuri Actiune |
Jocuri Amuzante |
Jocuri Arcade |
Jocuri Aventura |
Jocuri Barbie |
Jocuri Carti |
Jocuri Casino |
Jocuri Clasice |
Jocuri Copii |
Jocuri De Gatit |
Jocuri Impuscaturi |
Jocuri Indemanare |
Jocuri Logice |
Jocuri Puzzle |
Jocuri Racing |
Jocuri Shootere |
Jocuri Sport
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|